> 100 000 PRODUKTOV

BEZPEČNÉ NÁKUPY

ATRAKTÍVNE CENY

ODBORNÉ PORADENSTVO

Nav switch
Ponuka

Často kladené otázky zo strany zákazníkov

Zásielka dorazila poškodená

Vynakladáme maximálne úsilie, aby bola zásielka starostlivo zabalená a dobre chránená počas prepravy. Napriek tomu sa niekedy môže stať, že sa pri preprave poškodí. V takejto situácii urobíme všetko čo je v našich silách, aby sme Vám pomohli, a preto Vás prosíme:

  • spíšte s kuriérskou spoločnosťou (alebo online na webovej stránke prepravcu) protokol o poškodení do 2 dní od prijatia zásielky,
  • odfotografujte poškodený tovar a obal,
  • priložte správu a fotografie k reklamačnému formuláru: odkaz na formulár,
  • po zaevidovaní reklamácie v systéme Vás bude kontaktovať náš konzultant a bude Vás informovať o ďalšom postupe.