Často kladené otázky zo strany zákazníkov
Ešte som nedostal svoju objednávku
- Skontrolujte, či ste od nás dostali potvrdenie o odoslaní s odkazom na sledovanie stavu Vašej zásielky (môže sa nachádzať v priečinku SPAM). Ak áno, informácie o aktuálnom stave Vašej zásielky môžete získať na webovej stránke kuriérskej spoločnosti. Nezabudnite, že čas doručenia je orientačný, skutočný dátum doručenia dostanete v správe od kuriérskej spoločnosti.
- Ak napriek potvrdeniu od kuriérskej spoločnosti zásielka nedorazila - kontaktujte priamo prepravnú spoločnosť.
- Ak ste nedostali odkaz na sledovanie zásielky - skontrolujte si našu poslednú správu o stave Vašej objednávky a dátume doručenia. V situácii, keď termín doručenia uplynul - kontaktujte nás a my zistíme, čo sa stalo.
Zákaznický servis: +421 2333 25 101
email: [email protected]